čtvrtek 11. července 2013

Slenderman?

Ahoj,
chtěla bych se s vámi podělit o tom, co se mi poslední dobou děje. Děje se mi to necelý týden. Před pár dny jsem narazila na internetu na tzv. Slendermana. Nevěděla jsem, kdo nebo co to je a tak jsem začala pátrat. Našla jsem si informace o něm. Pátrala jsem i na amerických webech. Něco málo jsem si nastudovala. Poté ten samý večer jsem šla vyvenčit mého psa. Chodívám s ním do takového lesíka, hodně tmavého a strašidelného. Celou tu dobu jsem měla pocit, že mě někdo sleduje. Vyšla jsem z toho lesa k rybníku. Tam jsem chvíli zůstala. Poté, jelikož od toho rybníka nevede jiná cesta, než ta samá přes les, vydala jsem se tedy tou cestou znovu. Když jsem šla zpátky, všimla jsem si, že na cestě je hozená látka, vypadalo to jako tričko. Bylo od krve. Nevěděla jsem, jak se tam dostalo, protože když jsem šla k rybníku, nic takového tam nebylo. Trošku jsem se začala bát, ale pořád jsem spoléhala na svého psa. Psi přeci poznají, když se něco divného děje. Vyjdu z lesa a v dálce vidím postavu. Řekla jsem si, že to bude nejspíš další pejskař, těch se tu prochází hodně. Šla jsem dál, směrem domů. Pořád jsem měla ten samý pocit, že mě někdo sleduje. Říkala jsem si, že jsem si na 100% vsugerovala toho Slendermana. Ale uběhly dva dny, ten den měla u mě spát kamarádka. Říkala jsem ji o tom, že mám divný pocit. A pořád ho mám. Ona mě uklidňovala a říkala to samé, že jsem si to nejspíše vsugerovala. No, šly jsem spát asi kolem půl jedné ráno. Obě dvě jsme se jen tak převalovaly, protože bylo velké teplo. Najednou slyšíme a vidíme stín někoho v okně. Bydlíme v prvním patře v rodinném domě, a doopravdy nevím, kdo by chodil tak pozdě v noci okolo. A bylo mi divné, že je vidět obrys v okně, protože bydlíme, jak jsem se už zmínila, v prvním patře.  Nahnalo nám to oběma strach. Celou noc jsme nespaly. Ptala jsem se sousedů, jestli to viděli nebo slyšeli také. Sousedka, která bydlí naproti mě mi řekla, že slyšela také nějaké zvuky, ale že nic neviděla. Samozřejmě, já jsem dostala ještě větší strach. Další den nic. Potom se to znovu objevilo, ale už ne před oknem v mém pokoji, ale před oknem v obýváku. Jelikož tam nemám rolety, bylo to vidět. Nemělo to vlasy, oči ... Bojím se. Co když je to ten Slenderman? Pochybuji o tom, vždyť jsem si o něm jenom četla. Ale, jediné co můžu říct je to, že mám doopravdy strach.

Upraveno, od fanynky

Sdílet na Facebooku