úterý 25. června 2013

Zvláštní hlasy

Ahoj. Chtěl bych se s váma podělit o příběh, co se mi stalo včera večer.
Byl jsem sám doma, protože rodiče někam šli. Šel jsem spát a kolem 2 hodin ráno jsem se vzbudil. Měl jsem žízeň a tak jsem šel do kuchyně pro něco k pití. Když jsem si rozsvítil a hledal minerálku, najednou se zhaslo a práskly za mnou dveře! Najednou jsem uslyšel hlasy, tak jsem si myslel, že jsou u nás zloději. Nejdřív jsem slyšel jak nějaká ženská brečí a s ní brečí i malý dítě, pak na ní začal řvát nějakej chlap. Nakonec jsem slyšel ránu a ticho. Potom se zase rozsvítilo a dveře šly normálně otevřít. Vyšel jsem do chodby, odkud jsem slyšel hlasy, ale nikde žádnej chlap, ženská a ani děcko! Fakt nevim, co si o tom mám myslet, ale docela se bojim jít dneska spát.

Sdílet na Facebooku