středa 31. července 2013

Výlet do Sloupu

Nedávno jsme s mýma kámoškama stanovaly ve Sloupu v Čechách. Je tam taková malá jeskyňka, takže jsme přespávaly v ní. Před tím, než jsme šly spát, jsme si opékaly buřty, povídaly si historky, prostě to, co se normálně na takovejch akcích dělá. Pak jedna kamarádka začala mluvit o vyvolávání duchů a nikdo neměl nic proti, jen já jsem byla v rozpacích z toho, že to není dobrý nápad, hlavně když ještě nejsme doma (jsem děsnej posera). Ale i přesto jsem na "obřad" přistoupila. Začaly jsme vyvolávat. Nejdřív se nic nedělo a tak jsme se smály, že to je jen blbost a chystaly jsme se, že si lehneme. No jo, jenže v ten moment se jakoby zvedl vítr a v dáli začaly divně křupat větve, jakoby sem někdo šel! Ze skály nad námi se začal sypat písek a nás zachvátil zvláštní poryv chladu. Tak nahnáno jsem snad ještě nikdy neměla! Od té doby už nikdy nebudu vyvolávat duchy a ani nebudu spát na tom místě. Ještě teď se strachy klepu. 

Upraveno, od fanynky

Sdílet na Facebooku