čtvrtek 4. července 2013

Co to bylo?

Začalo to 28 .6.2013, když jsem se probudil ve 3 ráno. Když se podívám na dveře s průhledným neprůzračným sklem, vidím siluetu postavy - viz.https://www.youtube.com/watch?v=AG8dvfbl0Xk. Po chvíli jsem nic neviděl, proto jsem si šel opět lehnout. 

Dne 29.6 zase probuzení ve 3:00 ráno. Slyším, že něco u mě stojí a něco říká ale nebylo tomu rozumět, tak sem po chvíli zase usnul. Tak jsem ten den psal tátovi, co mám dělat a řekl, že mám zapálit svíčku. Tak jsem ji zapálil a z ničeho nic zhasla! Žádný průvan, nic... Tak jsem ji zapálil znovu a dohořela, ale asi se víc naštval. Tak jdu večer asi v 21:30 spát a slyším takové zvuky, co jsem předtím nikdy neslyšel - takový vrzání a škrábání, jenom pár sekund a tak jsem zas po chvilce usnul.

 Dne 30.6 ve 3 ráno se vzbudím . Moje 4 andulky se vylekaly. Když se podívám na televizi, tak je zaplá, zrní a je potichu, přestože už jsem jí aspoň týden nezapínal, nevím co to může být a doufám, že se moc nenaštve po tomto příspěvku, uvidím následující noc.

Taky jsem slyšel o tom, že když lidé spí a zdá se jim nějaký sen, tak tam duševně jsou a chodí tam, ale jsou s tělem spoutaní a když to končí nějakým pádem, tak se vrací duše do těla. A to, co tady píšu jsem doopravdy zažil,  proto si z toho nedělejte legraci. 


Upraveno, od fanouška